Sunday, May 23, 2010

read me right

hello everyone!

hari ni byk sgt nk kene buat.last nite tgk midnite at e@curve (previously cineleisure).we watched bounty hunter.crazily hilarious :) gerard butler's sooo flexible.bole bwk mcm2 character.u guys agree with me?no? lame jugak 2 hours cite tu.started at 1130pm and abes kul 130am.the last 15minutes,the guy next to me dh dozed off.hampeh je kan.well,cannot really blame him la,i myself ngantuk jugak.tp i jenis x tido during tgk movie,x kisahla boring mcm mane pun cite tu.then kepala dat guy terlentuk2 sorg2,i biar je and focused on my movie.bile dh abes and balik ke parking,he asked me anxiously "kenape u x sambut kepala i time lentuk2 td? i x nyenyak pun tido.saje nk tgk reaction u" dgn muka yg mcm kecik hati ckit.hahaha..tergelak trus i.pretended to be sleeping rupenye.mcm2 pelik la die ni.mr.H..mr.H..macam2 la..

then balik ajak lish teman tido kt umah i coz takutla tido sorg2..no one's at home.(takanla nk ajak mr.H pulak kan.behave!behave!) at 5am baru tido.then esoknye which is ahad la kan,bgn at 9am.punyelah x cukup tido kan.got a lot of things to do! can i sambung later? later ok.

sorry sarah called me.ajak makan.
stay tuned;


"INTRIGUED"

No comments:

Post a Comment