Friday, March 11, 2011

daddy cool

ok.rise and shine!

ok.nak cite sket ni.last 2 weeks aku drive balik dr office.stlh hampir setgh jam memandu, kire dh dekat nak sampai umah la ni, ade satu keta dr blkg,laju gile ok.mengalahkan tokyo drift.mcm nak langgar aku je dr blkg.akupun kelam kabut la kona ke tepi sket.bg laluan.dlm hati ni dh mcm2 dh ni mengutuk2 dan mengomel2.

"ish mamat mane la mencanak ni"
"kalo la dpt tgk muka"
"kalo aku dilanggar td, x ke naya"

sume kt atas tu kire ayat2 yg telah ditapis.

lepas je keta td tu potong aku,laju gile sampai kan x sempat nk tgk no.plat.nak je buat aduan.report psl samseng jalanan.aku try ekori.tp x dpt.sbb keta lain mmg tgh slow, yelakan kwsn perumahan la katakan.sume org bwk slow .keta tu je laju giler.pastu aku try kejar.x dpt.keta tu cilok sana sini.mmg baik punya cilok la.sampai kt traffic lite, keta tu kona.aku kt blkg,selang bbrp bijik keta.pastu keta tu park cantik je depan umah aku.pastu pemandu tu bukak pintu.keluarla seorg insan yg bernama kimin.lingkungan 50-an.muka die nampak penat,lemah2 sket (seolah2 bukan die yg drive laju gile td.kirenye buat muka x berslh la kan)..aku jgn ckpla.terkejut gile la kan.x sangka langsung rupenye ayah sendrik!


esoknye aku citer kt mak.
mak aku gelak besar.

No comments:

Post a Comment