Thursday, September 15, 2011

i envy you

wow.its been awhile huh.

first and foremost, would like to wish 'happy birthday Malaysia!' (tersangat ada mood nk wish sbb esok aku cuti.kalo tak,jgn haraplah)

mcm biase,byk sgt yg berlaku lately.very busy.time passing by,tapi aku still mcm ni.tak jugak kurus2.my best highschool friend dah kawen last weekend. dan mcm biase, i was absent.sorry babe,aku xde kt kl.(kan lish kan?) pernah jugak org ckp kt aku, "nanti wedding ko xde sape nk dtg.sbb ko pemalas gi wedding org" so terpaksela aku buat private wedding yg mcm kim & khloe kardashian buat tu. konon atas alasan terlalu femes sampai kene buat tertutup, sedangkan sbb xde org nk dtg.huhu. tapi aku bukan purposely tanak dtg,i have my own reasons yg tak dpt dielakkan.(kan lish kan?)
anyway,aku sbnrnye bukan jeleskan dorang kawen2 ni.aku sbnrnye nk ckp psl kaler rambut.aku jeles betul bile blogwalking kt page lish, intan, hanis zalikha etc..teringin sgt wey nak kaler rambut.tapi tak bole la pulak.bayangkanlah dah 28thn aku menahan keinginan tsb (since birth)..

i want it sooo badddd and its killing me inside (beria)
so,to intan yg baru mewarna rambut beliau, cun giler ok! ten thumbs up

No comments:

Post a Comment